Viber

Telegram

Зв'язатись з нами
Сховати
Товари не знайдені

Бренд Valentino - італійський символ витонченості і елегантності. У наш час їх авторський стиль вважається не просто класикою світу моди, а справжньою його легендою. 

Від Валентино Гаравані до Valentino 

Сім'я Валентино Гаравані не мала ніякого відношення до моди як такої і фешн індустрії в цілому. Його прагнення завоювати цей світ виникло рівно в той момент, коли хлопчиком він почав допомагати кравчині в своєму містечку. Після закінчення Міланській академії мистецтв Валентино прийняв рішення переміститися в одну зі світових столиць моди - Париж - і продовжувати свій шлях з підкорення вершин стилю і краси. Там він працює з дизайнерами Guy Laroche і Jean Desses. 

Однак в кінці 50-х років Гаравані їде в Рим і відкриває власне ательє. Саме з того моменту в галузі фешн з'являється ім'я "Valentino". Поява безпосередньо бренду Валентино можна датувати 1960-м роком, зрозуміло про духи з цим ім'ям говорити було ще рано, а ось перша колекція одягу вийшла саме в цьому році. Називалася вона "Gotha" і була створена вся в червоному кольорі, який потім став візитною карткою бренду. Незважаючи на те, що в ті часи італійська мода більше схилялася до андрогінності, Гаравані зробив ставку на жіночні і елегантні силуети. Досить довгі і хвилясті сукні в одну мить підкорили італійських жінок. А завдяки співпраці з Джанкарло Джамметті про них дізналися і за межами рідної країни.

 

Молодий модельєр часто йшов врозріз із загальноприйнятою модою, за рахунок чого і регулярно збільшував славу своєї марки. Наприклад, в 1968 році в епоху хіпі і буйства фарб, він представив колекцію одягу в кремових, білих і бежевих відтінках. 

Як Валентино створював парфуми і підкоряв світ парфумерії 

Засновник модного будинку Valentino став першим кутюр'є в Італії, який створив свій аромат. Це був парфум Valentino Classique і з'явився він в 1978 році. Природно ця композиція призначалася жінкам, а її презентація відбулася по завершенню прем'єри п'єси "Пікова дама" в Театрі Єлисейських полів. Основна концепція бренду про витонченість і елегантність знайшла відображення як в цьому ароматі, так і у всіх наступних. 

У наступні роки, за вже сформованою традицією інших торгових марок, Валентино доповнював свої колекції одягу новим ароматом. Хвилюючі і розкішні, спокусливі або ніжні, всі вони ідеально підкреслюють особливості жіночої натури. Незважаючи на те, що метр був представником чоловічої статі, він дуже тонко відчував жінок. Дійсно, йому вдавалося створювати неповторні і прекрасні парфуми, які полюбилися сотням красунь по всьому світу.

Що стосується парфумерії для чоловіків, то бренд не обділив і їх своєю увагою. За допомогою своїх композицій Валентино пропонує створити образ стильного і елегантного чоловіка, для якого духи не просто аксесуар, а його частина. Аромати наповнені істинно чоловічими нотами, але в той же час є досить новаторськими. Уже багато років бренд асоціюється зі словом "якість", тому абсолютно всі композиції відповідають цьому пункту.

Найбільш популярні парфуми Valentino 

Звичайно ж, за весь час існування торговельної марки, її керівникам вдалося створити цілу імперію. І в зв'язку з цим кожен продукт є успішним, популярним і часто запитуваним серед покупців. Але, як і у багатьох брендів, у Валентино є свої хіти і лідери. Так в парфумерній колекції найбільш вдалими з точки зору популярності можна назвати:

  • Valentino Valentina;
  • Rock’n’Rose Couture;
  • Valentino Uomo;
  • Valentino Very Valentino For Men

Знайти свій індивідуальний аромат від італійського бренду не складає труднощів, адже вони дуже різноманітні і створені для людей різних категорій, з різними бажаннями і перевагами.



Підпишіться та отримайте подарунок за 129грн!


Цей сайт використовує файли cookie для зручнішої роботи користувача. Продовжуючи Перегляд сторінок сайту, ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie
Погоджуюся