Що таке нішева парфумерія?

Що таке нішева парфумерія? - фото

Всі ми знаємо, що аромати бувають різні. Але не як у пісні "сині, білі, червоні", а їх прийнято розділяти на класи, сімейства і кілька видів концентрації. Так, наприклад, існують духи в парфумованій і туалетній воді, сімейств ж набагато більше. А що стосується класів, то тут виділяють люкс, мас-маркет і нішеві композиції. Саме про останніх ми і поговоримо сьогодні.

 

Як зрозуміти, що таке нішева парфумерія і чим вона відрізняється

 

Назву цей клас отримав від французького слова "la niche", що в перекладі означає ніша, осередок. В першу чергу варто відзначити, що такі композиції більше відносяться до парфумерного мистецтва, ніж до стандартного виробництва ароматів брендами для збільшення своєї популярності в масах і, відповідно, прибутку компаній. Аромати, що відносяться до класу нішевих - це справжня філософія. Випуск таких композицій не супроводжується гучними рекламними кампаніями, обличчями ароматів не стають імениті митці і діячі моди.

 

Насправді нішеві парфуми створюються скоріше для вузького кола шанувальників, ніж для великої кількості людей. Процес створення таких ароматів не обмежується ніякими рамками, парфумерам, які працюють над такими творами, дається максимальна свобода дій і польоту фантазії, немає конкретного замовлення. У тому числі не враховується дорожнеча компонентів, наскільки специфічним вийде аромат і багато інших моментів, які важливі для продукту класу люкс і мас-маркет.

 

Основні характеристики, за якими ви можете зрозуміти нішевий аромат чи ні.

 

Натуральні інгредієнти - головна характерна риса нішевої парфумерії.

 

Дійсно, аромати класу нішеві відрізняються в першу чергу тим, що виробляються тільки на основі натуральної сировини. У цьому питанні їх часто порівнюють з виноробством. Дуже важливо де було вирощено сировину, рік врожаю і навіть те, наскільки добірним або селективним він вважається. Так, есенцію гаякового дерева для нішевих духів найчастіше купують в Індонезії, а квітки апельсинового дерева в північній Африці, Тунісі або Алжирі.

 

Незвичайна сировина - як "фішка" нішевих композицій.

 

Ці аромати можуть вражати нюх, шокувати і занурювати в особливі стану. А все тому, що для їх створення застосовують незвичайні екстракти і витримки, ті, які в принципі не часто трапляються і вже тим більше в ароматах інших класів. Наприклад, популярними серед виробників нішевої парфумерії можна назвати дерево уд, трюфель, шампанське або рідкісні породи деревини.

 

Jo Malone стаття - фото

 

Обсяги, в яких виробляються парфуми, як відмінна риса

 

Зрозуміло, рідкісна сировина не дає можливості виробляти нішеві аромати величезними тиражами. Найчастіше це лімітована кількість конкретної композиції, яка в бутиках може бути представлена по одному або два флакони в рік. Часом нішеву парфумерію можна купити тільки на спеціальному аукціоні, іншого шляху заволодіти ароматом немає.

 

Два шляха оформлення флакона і упаковки

 

Найчастіше парфуми цього класу не відрізняються особливо фантазійними флаконами або упаковками. Їх створюють досить скромними, щоб як-би натякнути про те, що найцінніше і незвичайніше знаходиться всередині. Однак у всьому є винятки, тому часом зустрічаються дизайнерські флакони - такі ж твори мистецтва як і самі аромати. Їх розписують вручну або інкрустують дорогоцінними каменями, використовують цінні породи деревини або кришталь.

 

Tom Ford стаття - фото

 

Бренди, які пропонують нішеву парфумерію, кажуть "ні" голосній рекламі

 

Якщо ви звикли бачити величезні білборди, телевізійні реклами та зображення ароматів на сторінках глянцевих видань, то будьте впевнені - це не нішеві парфуми. Вважається, що такі композиції не підходять усім, а значить залучати до них увагу десятків тисяч покупців ні до чого. Крім того, у вартість аромату і так вже закладено дороге сировину, а якщо ще й враховувати витрати на рекламу, його ціна підніметься навіть не в два рази.

 

Особлива легенда - остання, але теж важлива особливість нішевих ароматів

 

Кожен парфумерний бренд має свою історію заснування та успіху. А ось нішеві парфуми дуже часто оповиті легендами, які придумують самі "носи" в процесі створення піраміди. Це зовсім не рекламний хід, просто в момент з'єднання різних компонентів парфумери представляють для кого вони роблять композицію, який може бути її герой і володар.

 

Montale стаття - фото

 

Читайте на Parfum City: "Французька розкіш від Givenchy".

 

Відео відгук

 

Відео відгук

 

Відео відгук

 

Відео відгук

 

Відео відгук

 

Відео відгук

 

Відео відгук

 

Відео відгук

 

Відео відгук

 

Відео відгук

 

Відео відгук

 

Відео відгук

 

Відгуків ще немає

Залишити відгук про магазин






Підпишіться та отримайте подарунок за 129грн!