Bogart
Торгова марка Bogart, як символ класики. Її фундамент формувався під впливом чітких принципів, заснованих на універсальності в застосуванні, бути завжди і всюди актуальною незважаючи на тренди і модні тенденції. Засновник Жак Конкьер, корінний француз, взявши собі вигадане ім'я "Жак Богарт" (згодом стало повноцінним брендом), в першу чергу керувався вибором розвитку своєї продукції виключно в чоловічому напрямку. На зорі існування компанії, її діяльність була повністю сконцентрована на створенні одягу в діловому стилі для солідних та поважних чоловіків. Але в 1975 році, бажання, на той момент вже відомого модельєра, створити повноцінний чоловічий образ, дав поштовх до розвитку парфумерної лінійки.
Парфуми Bogart і її інтерпретація класичного стилю.
Класичний стиль - це поняття, сформоване і відшліфоване безліччю проб і експериментів, покликане бути актуальним завжди і всюди. Даний факт дозволив говорити про нього, як про універсальний стиль, який пристосовується, а не до якого потрібно знаходити підхід в застосуванні. Духи Bogart строго слідують цьому твердженню, показуючи через свою призму багатогранність класичного стилю і його здатність філігранно обігравати індивідуальні якості кожного чоловіка окремо. І це безперечний аргумент у скарбничку достоїнств цих парфумів.
Легендарні творіння.
Дотримуючись хронології випуску парфумерної лінії цього бренду, першим згадати повинно парфум Bogart 1975 року. Як першопроходець виступає в ролі родоначальника цілого руху, він гідно відкрив цей парад.У ньому благородно поєднуються свіжість лимонного дерева, моху і ялівцю з дурманним запахом розмарину.
Наступним вистрілив One Man Show. В ті часи успішні і багаті хизувалися дорогими цигарками та витриманим коньяком, що зміцнило у свідомості багатьох, асоціацію престижу і високого суспільства з "шкідливими звичками". В цьому випадку One Man Show теж був свого роду першовідкривачем, заявивши про те, що образ серйозного і впливового чоловіка, може відповідати його положенню без тютюнового та алкогольного елемента. Таким чином модернізувавши критерій створення чоловічого парфуму минулого часу. До складу цього аромату входять:
- освіжаючий бергамот;
- затишні ноти деревини;
- хвойний запах сосни;
- пряний мускатний горіх;
- дубовий мох з його характерним звучанням;
- теплі і солодкуваті акорди боби тонка;
- воістину чоловічий аромат шкіри.
Таким чином кожен новий твір в тій чи іншій мірі було значущим і неповторним, і навіть сьогодні, через десятиліття, продовжує тримати планку, швейцарського ножа на всі випадки життя. Купити його бажаючих так само багато, як і було тоді, коли він тільки з'явився. Популярність даної продукції неможливо виміряти, так як відома вона як в далекій Франції, де її створили, так і тут, на Україні, що доводить безмежний потенціал класики бути актуальною, незважаючи ні на що.