Escada
Початок історії німецького бренду Escada було покладено в 1976 році в місті Мюнхен. Зробивши ставку на талант і вміння своєї дружини Маргарет, Вольфганг допоміг їй заснувати власну марку. Маргарет Лей в минулому була моделлю, а після завершення кар'єри на подіумі працювала дизайнером в досить відомому німецькому бренді Mondi. Знання фешн індустрії Маргарет і підприємницький досвід Вольфганга дозволили парі створити і розвинути свою власну торгову марку, яка швидко підкорила всю Європу.
Початок шляху в підкоренні німецької та світової індустрії моди
Перша колекція була представлена світу в 1978 році. Після цього кілька років основним напрямком компанії було виробництво спортивного одягу "нового покоління", більш елегантною і цікавою. Наряди Escada в спортивному стилі вже тоді відрізнялися незвичними кольоровими рішеннями і кількістю декору: вишивками, об'ємними малюнками і різними візерунками.
Свою назву бренд отримав завдяки одній з порід елітних коней. Однак ім'я марка отримала тільки через три роки після заснування. А логотипом стало поєднання двох літер "Е" в дзеркальному розташуванні.
Шлях до одного з найвідоміших брендів в світі тривав близько десяти років. Тільки через цей період торгова марка стала виробляти одяг в різних стилях, в тому числі і вечірні сукні, а також аксесуари до нарядів. Причиною частково був складний вихід німецької моди з післявоєнного періоду.
Escada і парфумерія
Зрозуміло, бренд не обійшов своєю увагою і парфумерну індустрію.Найперший екземпляр Escada в категорії духи були представлені в 1990 році під назвою Escada Original, і створений він був особисто Маргаритою Лай. Наступним парфумом бренду стала вже чоловіча композиція, яка з'явилася через три роки. В цілому колекція ароматів повна насичених, витончених і оригінальних парфумів.
Особливими стали і флакони, в які полягають всім без винятку аромати. Кожна нова і попередня композиція створена для того, щоб її власник привертав увагу, був запаморочливим і стильним в будь-якій ситуації. Ще однією ідеєю парфумерії від бренду Escada - це використання натуральних компонентів, і це робиться не тільки, щоб підкреслити елітний статус марки.
Аромати бренду сьогодні
На сьогоднішній день Escada робить свої парфуми такими, що їх унікальних характер відзначають десятки сотень жінок. І довгий час парфумерія бренду асоціювалася зі зрілою, елегантною і розкішною жінкою. Але через кілька років після початку ери 2000-х Ескада вирішили "омолодити" свої аромати. Так з'явилися композиції для молодих і навіть юних красунь, які не бояться бути яскравими і, в той же час, залишатися жіночними. У лінійці парфумів стали з'являтися піраміди вишукані, але наповнені настроєм відпочинку, соковитих фруктів і атмосфери самих райських куточків планети. На даний момент серед усього асортименту сміливо і з легкістю можна виділити найбільш популярні аромати:
- Rockin' Rio (2005);
- Taj Sunset (2011);
- Marine Groove (2009);
- Born In Paradise (2014);
- Incredible Me (2008).
Завдяки різним етапам і епох у розвитку бренду Escada жіночі парфуми дали можливість знайти свій індивідуальний запах дамам різного віку, національного приладдя і, вже точно, з різними рисами характеру. І до сих пір торгова марка робить ставку на мультибрендовість і різнобічність.